IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Low on self esteem, so you run on gasoline

Publicerad 2015-09-21 18:34:45 i Vardag,

Hellou bloggen!
Ett litet tag sedan sist då. Har bara inte orkat ta tag i bloggen. Så den har fått vila lite. Men vad har jag gjort sedan sist då? Mycket praktik. Tre veckor är nu avklarade och har nu påbörjat min fjärde vecka. Helgen påbörjade jag med fredagschill vid Sara. På lördag blev det tidig väckning (för mig räknat på en lördag) och alarmet började ringa klockan 9.00. Gamylis stod på schemat, Och guuud va kul jag hade. Blev som förra året så jag hamnade i ett lag med bara folk som jag inte alls kände, men tycker det gör gamylis lite också. Att man får lära känna nya människor. Om jag bara får rekommendera ett studieevenemang så är det nog gamylis. Men ja sammanfattningsvis: blev lite för mycket alkohol sedan mot kvällen, var nerstrippad till bara trosorna två gånger, var och simmade, gick sammanlagt 10 kilometer och satte eld på mitt hår lite med en tobak. Vet inte om den där sammanfattningen gjorde gamylis till rätta, men jag hade roligt och det är huvudsaken. Vilket ledde till att jag kom hem först efter 4 på lördagsnatten. Är lite stolt över min stamina. Däremot då jag vaknade på söndag var jag så sjuukt limin. Det var som en kamp att ta mig från sängen till wc före jag hade mjukat upp mina leder lite. Sedan lyckades jag också senare på kvällen ta mig till Siwa och Kotipizza för att köpa förnödenheter (cokis å pizza).
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela