IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You can make your life look pretty, add a little ice and gin

Publicerad 2015-09-28 19:24:19 i Vardag,

Hejsan bloggen!
Nu blir det uppdatering hela två dagar i rad. Idag var det praktikdag igen då. Och den här veckan är det jag som har hand om den pedagogiska verksamheten så det är ganska intressant. Har bestämt mig att fokusera på ett av de teman som de redan har på dagis som är vänskap. Så idag blev det gympa och jag försökte ha lite lagstafetter och andra lekar där man måste samarbeta. Så hade jag kompisväskan med dem idag och ska fortsätta ha det genom hela min planeringsvecka. Sedan har jag faktiskt också varit väldigt aktiv här på hemmafronten också. Har orkat laga mat, tvättat två tvättmaskiner (väntar på att få hänga upp den andra så småningom), borstat balkongen för de har tydligen varit och fixat något där idag så var smuts längs hela balkongen. Och så drog jag dammsugaren ett varv genom lägenheten. Så nu tycker jag att jag gjort mitt för idag och nu tänker jag chilla resten av kvällen.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela