IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

But my lungs feel so small I couldn't breathe if I tried

Publicerad 2015-06-01 20:29:15 i Vardag,

Hejsan bloggen!
Ett par dagar sedan sist. Har hunnit fira min brors examen, även om det var väldigt motvilligt från hans sida. Han ville ju inte ens ha en fest men mamma, jag och Jessica tvingade honom. Sedan blev det utgång för mig själv på kvällen med Louise, Anna, Stina, Marlene och Sara. Och först när vi kom till O'Malleys var nog Louise och jag åtminstone lite besvikna för vi såg inte en enda känd själ. Vilket vi hade varit taggade på att möta. Som tur kom det fullt med folk som vi kände senare mot kvällen. Och lämnade och tala med så många olika hela kvällen att jag bara hann dansa till en låt och resten av tiden stod jag och talade med olika diverse personer. Resulterade förstås i att jag var väldigt hes i slutet av kvällen. Igår var det dagen efter-chill för hela slanten och var bl.a. och åt pizza. Idag har jag varit första dagen på inskolning på mitt sommararbete så det har varit riktigt roligt. Blir inskolning också resten av veckan. Sov en stund sedan ikväll och medan jag gjorde det har papp tydligen varit och talat med mig och sagt han ska åka och hämta en bil åt mig och om jag ville följa med. Det har jag nu inte hört alls. Så förstå min förvåning när jag gick ner sen då mamm sa: "din bil står på gården". Känner mig som den ultimat bortskämda ungen nu men. Så länge man vet om man är bortskämd tycker jag inte det gör så mycket ;) Men om ni känner för det kan ni läsa ett inlägg HÄR från mig själv från 2011 där jag talar om hur bortskämd jag tyckte folk som får bilar är. Det tycker jag väl än idag också men nu är jag ju en av dem...
Ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela